Mentholka a Thermolka po třetí

Mentholka a Thermolka po třetí

Televizní reklama je pro mnohé klienty nejefektivnějším a nejúčinnějším nástrojem, jak představit svému spotřebiteli nabízený produkt. Samotná úspěšnost televizní reklamy nespočívá v námětu a zpracování, ale především na plánování a odpovídajícímu rozpočtu kampaně. Proto si můžete troufnout natočit reklamu prozaicky a jednoduše... Třeba v malém studiu na bílém pozadí s odpovídajícím protagonistou a jednoduchým sdělením. A výsledek se dostaví! (Navýšení prodejů daného produktu o desítky procent…)

Reklama na Mentholku a Thermolku s Oldou Navrátilem, přinesla klientovi velkou obchodní účinnost. Proč?!

Výběr protagonisty…

Divácká obec má na každého herce a účinkujícího konfrontační pohled a ve většině případů to je, jak se říká padesát na padesát… U pana Oldřicha tomu tak nebylo. Reakce tazatelů byly v dotazníku, který jsme vypracovali na téma obsazení dané osoby velmi kladné. Jeho angažování ve filmových a televizních projektech, ale hlavně v televizních pořadech předurčily jeho výběr jako ambasadora značky Mentholka, Thermolka. Oldovi to prostě věříte!

 

Sdělení…

Odvyprávět příběh ve stopáži reklamního spotu je běžná disciplína. My jsme však z důvodu stanovené mediální strategie nuceni pracovat se stopáží deseti sekund, a tak nás klient mimoděk vypracoval na experty pro tento formát, neboť kromě Mentholky a Thermolky jsme do reklamních bloků nasadili už více než čtyřicet produktových značek našeho zadavatele!

Occamova břitva zajela při tvorbě konceptu hluboko do tvůrčího paradigmatu. „Jednoduše blbečku!“ Zabralo! Natáčení ve studiu. Čisté bílé pozadí. Protagonista s proprietami. Typ scének umožňujících generovat další a další náměty. Jednoduché sdělení a akcent na produkt je kombinace, která atakovala prodejní metriky a zapříčinila zvýšení prodeje o desítky procent.  

Zpracování…

Dvakrát měř a jednou řež. Je pravidlo, které se dá už neodmyslitelně napasovat na náš způsob tvorby. Stále čerpáme ze zavedených principů filmařské tvorby, nicméně jsme postupně vytěsnili kreslené storyboardy, které nahradila tvorba animatiků. Animatik je totožné zpracování děje se zástupnými protagonisty a proprietami. V případě Mentholky a Thermolky jsou vždy natočeny a sestříhány všechny navržené scénky ještě před finálním natáčením. Tímto eliminujeme čas a náklady v den natáčení. Precizní obsahová i technická příprava nikdy nezaručí hladký průběh tak jako předehrávky na kterých si odladíte tolik neočekávaných překážek. Potom můžete klientovi přislíbit tvorbu čtyř nebo i šesti scének v jeden natáčecí den.

 

A přece se to stane…

Při natáčení je na place tolik lidí, kteří to hlídají! Po každé scénce uděláte „KOPR“ (kontrolní projekci). A i přesto pak ve studiu zjistíte, že herec drží plechovku barvy trochu pootočenou nebo, že si trochu upravil límeček. Jsou to nepostřehnutelné detaily pro diváka, ale nám to vadí! Technické možnosti postprodukce jsou největší výhodou této digitální doby. „Vymaž to logo z trička, prosím…“ Tu sedačku chceš hnědou nebo zelenou?“ „Uprav mu prosím ty kalhoty…“ Ale nespoléháme na tyto záchranné procesy. Jsou jen možným prostředkem k úpravě či nápravě. Precizní příprava je stále základ naší práce.    

Produkce televizních reklam je inspirativní zážitek. Jde o míru neomezené kreativity s odhodlaným a tvůrčím štábem, kteří do každého projektu, na kterém pracují, vnášejí tvůrčí atmosféru.

Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí
Mentholka a Thermolka po třetí